Om toezicht te kunnen houden op de naleving van diverse wet- en regelgeving waarvoor de gemeente verantwoordelijk is, zijn door de teammanager KCO van de gemeente Valkenswaard, onder mandaat van het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester, toezichthouders aangewezen. 

Deze toezichthouders houden toezicht op en geven adviezen over een correcte uitvoering van Apv, Huisvestingswet, Wet ruimtelijke ordening, Wet algemene bepalingen omgevingsrecht, Wet milieubeheer, Wet geluidhinder, Wet natuurbescherming, Woningwet, Wet Basisregistratie Personen, Monumentenwet 1988, Leegstandswet en de Wet Bodembescherming. Op 12 juni 2023 heeft de teammanager KCO besloten:

Yenthe Maria Ekstein medewerkers van het bedrijf FeDa Government Solutions BV. aan te wijzen als toezichthouder. 

De aanwijzingsbesluiten van:

De Heer Kemmeren
De Heer Giessen

Worden ingetrokken wegens uit dienststreding bij bedrijf FEDA Government Solutions BV.

Informatie

Als u niet over een computer beschikt zijn de stukken op afspraak in te zien bij het omgevingsloket van het gemeentehuis. (040-2083444